ЗВОНИТЕ: 0734056080 | Email: info@seller-consult.com.ua

Задать вопрос специалистам SELLER CONSULT

Контакты: +380734056080

Viber: +380734056080

Email: info@seller-consult.com.ua

 

Входження ключових слів

Входження ключових слів


В процесі написання якогось контенту, наприклад, новини або статті, автор керується певною темою. Тема даного тексту, в сфері пошукової оптимізації, визначається ключовими словами або фразами для того, щоб користувач міг знайти через пошукові системи цей контент якщо буде вводити в них ключові слова. В такому випадку, контентом є не тільки статті та новини, а й будь-яка текстова частина документа, що видно відвідувачу.

Ми надамо Вам один з варіантів класифікації входжень ключових слів і фраз в текстовий контент. За допомогою класифікації контенту можна уникнути труднощів застосуванням термінів, а також дозволяє визначити для будь-якого виду входжень свої властивості і роль при оптимізації контента.

Є кілька видів входжень ключових фраз, і деякі повинні бути Вам відомі, вони використовуються при створенні тексту для сайту:

— точне входження ключових слів. Тут ключове слово або фраза представлені в тексті у незміненому вигляді.

— пряме входження ключового слова. Це майже те ж саме, що і точне, тільки воно не є чистим. Такого роду вкладення можуть бути знаки пунктуації. Наприклад, ключовий є фраза «Sony купити», яка використана не в початковому вигляді, тому має пряме, а не точкове входження. У реченні ця фраза може виглядати так: «вся техніка Sony, купити яку можна у нас, користується високим попитом, останнім часом».

Дуже часто прямі входження для запитів неприродні, набагато природніше виглядають в точних входженнях.

— розбавлене входження. При застосуванні такого роду входження в ключову фразу просто вводять додаткові слова. Але не можна розбавити в контенті основний запит. Розбавлене входження можна розглянути на прикладі фрази «футболки оптом». І це буде виглядати так: «у нас в магазині можна купити футболки з малюнком оптом і в роздріб».

Розбавлене, точне, пряме і чисте входження для однословнікі просто ідентичні.

— морфологічний входження. В цьому випадку у кількох слів, або одного, в ключевік змінено відмінювання або відміна. Прикладом морфологічного входження може бути фраза «доставка медикаментів». У реченні вона буде виглядати так: «правильна доставка медикаментів повинна здійснюватися виключно в обладнаному для цього транспорті» та «доставити медикаменти в призначене місце потрібно якомога швидше».

Ключові фрази, що мають багато слів, кількість різних варіантів їх морфологічного зміни набагато більше, ніж у тих фраз, що складаються з одного-двох слів.

— морфологічний розбавлене входження. Мається на увазі, що зміна форми слів з впровадженням в ключову фразу додаткових слів. Для цього ж ключового слова «доставка медикаментів» це буде так: «наша транспортна фірма здійснює доставку продовольства і медикаментів».

— зворотне входження ключового слова. Тут можна міняти місцями слова в ключовою фразою. Наприклад фраза «Sony купити», за запитом із зворотним входженням буде фраза «купити Sony». Те саме буде і з багатослівними ключовими словами.

— входження по синонімів. В цьому випадку ключові слова замінюють скороченнями, синонімами, жаргонами або абревіатурами. Прикладом для ключової фрази синонімічним входженням «кишеньковий комп’ютер» будуть «наладонник», «КПК», «кишеньковий ПК». Для ключового слова «купити ПК» синонімічного входження зі скороченням: «у нас можна купити персональний комп’ютер з гарантією 5 років».

Крім цього, синонімічне входження може бути і розведеним.

Як з усього цього видно, пошуковики досить успішно можуть розпізнавати текст на сайті. А це означає, що вже необов’язково перенасичувати сайт точними входженнями ключових фраз і слів. Потрібно писати тексти, для сайтів використовуючи всі ці види входжень. Це буде добре і зручно і для людей, і для пошукових роботів.