ЗВОНИТЕ: 0734056080 | Email: info@seller-consult.com.ua

Задать вопрос специалистам SELLER CONSULT

Контакты: +380734056080

Viber: +380734056080

Email: info@seller-consult.com.ua

 

Щільність ключових слів в тексті

Щільність ключових слів в тексті

З моменту, коли відбувалося зародження SEO просування сайту, оптимізатори сперечаються про те, яка щільність ключових слів сайту повинна бути.

— скільки вроджених ключових слів буде вважатися оптимальною кількістю?

— яким має бути максимальне і мінімальне значення такого показника, щоб просування було б успішним і при цьому, не потрапити фільтрацію за Переспа?

— чи є однакова оптимальна щільність ключових слів для Google або Яндекса?

— чи потрібно під кожен пошуковик підлаштовуватися окремо?

І подібних питань дуже велика кількість.

Але, на жаль, великі пошукові системи не розкривають секрети своїх алгоритмів. Тому, важко судити про те, яка щільність ключових слів є оптимальною. Це можна зробити тільки лише на основі даних, які отримані експериментальним шляхом.

Було встановлено, методом помилок і проб, що найбільш позитивна реакція з боку пошукових систем є у текстів, щільність входження ключових слів у яких їсти не більше 4-5%. Якщо дотримуватися цих правил і значення, то сторінка буде найбільше релевантної запиту, для якого вона оптимізована.

Але при всьому цьому, необхідно також стежити і за іншими словами. Хоча вони і не є пошуковими запитами, але їм не можна мати відсоток частоти входження вище тих показників, в іншому випадку, текст буде переоптімізірованние, а сама сторінка може потрапити під фільтр.

Крім цього, було встановлено, що для текстів різних тематик частота появи ключових слів в даному тексті, буде коливатися в декількох межах.

Тому, коли Ви не знаєте, яка щільність ключових слів, то для веб-ресурсів з тематикою, подібною Вашої, потрібно триматися безпечного значення, яке буде підходити для кожного випадку, і дорівнює 3%.

Правильна мінімальна щільність ключових слів складає 1,5%. Але якщо такий показник менше, то це означає, що сторінка оптимізована під вказаний пошуковий запит погано.

Щоб самостійно визначити щільність ключових слів Вашого сайту необхідно застосувати спеціальну формулу, де частотність (відсоток) можна знайти діленням кількості повторень слова на кількість всіх слів в тексті.

Також, ця дія можна здійснити за допомогою різного роду он-лайн сервісів, вони значно спростять і прискорять цю процедуру. Сьогодні найпопулярніший, практичний і зручний є сервіс Advego. Крім того, що він дозволяє дізнатися кількість слів у заданому тексті, Вам будуть запропоновані ще інші дуже важливі значення: помилки, об’емтекста,% води, два види нудоти тексту.

Нудота — це теж параметр, що відображає кількість повторень слів в потрібному Вам тексті.

Класична нудота — це результат визначення квадратного кореня з кількості використання слова в Вашому тексті. Мінімальна її значення — 2,64, а максимум, за якого потрібний текст ризикне переступити кордон заспамленності — 7.

Є ще нудота академічна. Це відношення найбільш повторюваних слів до числа всіх слів в заданому тексті.

Для конкретного запиту оптимальна щільність ключових слів сайту повинна бути близькою до рекомендованому значенню — 4-5%. Значення ці виведені і усереднені на підставі великого досвіду, їх не можна назвати єдино вірними, з огляду на те, що алгоритми пошукових машин постійно змінюються, і їм всім відразу відповідати нереально.

Звертайтеся до нас, тільки у нас, якісне створення сайтів в Києві і Україні.