ЗВОНИТЕ: 0734056080 | Email: info@seller-consult.com.ua

Задать вопрос специалистам SELLER CONSULT

Контакты: +380734056080

Viber: +380734056080

Email: info@seller-consult.com.ua

 

Щільність ключових слів на сайті.

Щільність ключових слів на сайті.

Часто виникають питання про те, яким буде правильне оформлення тексту, як зробити його не тільки читабельним, а й хороших для пошукових систем. Ця тема, кілька років тому, була однією з найбільш обговорюваних на seo-форумах. Якою має бути щільність тексту? Скільки має бути входжень ключових слів, а скільки розбавлених? Чи треба ключові слова розміщувати на початку тексту? І чи однакові вимоги до тексту в Яндекс і Гугл?

Раніше всі сторінки сайту «проходили відбір» у пошукових систем, а потім отримували оцінку релевантності. І саме ця оцінка була вагомим фактором ранжирування. Сьогодні релевантність тексту оцінюють за принципом «заліку» або перемикача — відповідає текст документа темі запиту чи ні.

Якщо текст відповідає, то нього можуть взятися інші алгоритми. Всім відомо, що завданням пошукових систем є вибрати список імовірно корисних документів, а далі користувач сам розставить їх у потрібному порядку.

Тому сьогодні не звертають особливої ​​уваги оформленню тексту, пишуть як пишеться, головне щоб добре вийшло.

Для того, щоб текст сайту був більш популярним в пошукових системах, необхідно дотримуватися правильний відсоток щільності ключових слів в тексті. Завжди вважалося, що ідеальною щільністю вважалося 5%.

Сьогодні всі ці цифри досить умовні, так як справжня спамность і релевантність тексту можна визначити за поведінковими чинниками. Але за бажання, можна на них орієнтуватися, це буде тільки корисно.

Більш значним показником є ​​кількість точних входжень ключових слів в текст. Ключова фраза в тексті повинна зустрітися мінімум раз, радимо не гнатися за великими числами.

Що стосується ключової фрази в тексті, то вважають, що чим ближче вона до початку — тим краще. Але на наш погляд, не важливо, де саме фраза розміщена, головне, щоб текст був хорошим.

Ще, не потрібно оптимізувати сторінку під ключові запити, на які вона не дасть реального відповіді. Наприклад, Ви продаєте якийсь товар, і у Вас є з його описом сторінка. Також, пам’ятаємо про те, що користувач найчастіше шукають його як «товар відгуки».

Ми не маємо жодних відгуків, але ризикнути все ж потрібно, а може, зможемо заманити покупця на наш сайт. Для досягнення більшого ефекту, потрібно написати приблизно такий текст «Вам допоможуть зробити вибір« наш товар »,« перед покупкою треба ознайомитися з відгуками про «наш товар».

Фактично виходить, що користувач, коли зайде на сторінку сайту не знайшовши на ній відгуків просто підуть. А чинники поведінкові сторінки погіршаться.

Теоретично, погіршення ПФ може позначитися лише на запиті «товар відгуки» — так як по іншим вимогам ми задовольняємо наших користувачів. Але перевіряти все це вже не потрібно, може бути таке, що й інші позиції також підуть вниз.

Розглянемо питання про оптимальному обсязі тексту на сторінці. У більшості випадків вважають за краще великий текст, маленький не користується популярністю. Великий текст як мінімум по низькочастотних запитах може збирати набагато більше трафіку. В такому випадку пошукова система з більшою ймовірністю вважатиме, що тема в тексті розкрита. Але ми спіралі на поведінкові фактори. Якщо в Ваших силах написати великий текст, який будуть читати, то це чудово. Але коли думаєте зробити чергову «онучу», то, напевно, краще зробити текст величиною в абзац, але по темі.

Теги виділення em, bold, strong слово, що виділене жирним шрифтом, спіреї на логічне мислення, є більш важливим. Так як ми хочемо на ньому акцентувати увагу нашого відвідувача. У свою чергу, пошукові системи раніше враховували цей момент, і виділення ключових слів тегами посилення тоді вельми широко застосовувалися в SEO.

Сьогодні такий підхід посилює Ваші шанси опинитися під спам-фільтром і не більше. Ми рекомендуємо використовувати виділення лише там, де Ви насправді хочете привернути інтерес користувача. Робити нічого штучного непотрібно.

Теги в заголовках Н1-Н6. За часів html текст, що був поміщений в Н1, ставав дуже аршин розміру, що не важко було помітити. Тому пошукові машини надавали цьому значну вагу.

Коли з’явився сss справжній розмір стало можливо перевизначати. Текст так як би Н1, але в сss написали йому розмір 1 піксель. І тому важливість цього тега почала знижуватися. Але тим не менш, використовувати всього лише один Н1 на сторінці дуже не бажано. Заголовок повинен бути осмисленим і на початку тексту.

Теги заголовка нижчого рівня Н2-Н6, швидше за все, ніякого впливу на ранжування не виявляють.

Тег alt зображень. Раніше в тезі alt також враховувалися при розрахунку релевантності сторінки. Зараз вони враховуються лише при пошуку картинок, але на звичайний пошук не впливають. Але за винятком спаму — якщо а alt буде понапіхано дурне кількість ключових слів, то антиспаму фільтри можуть і зреагувати на це. Рекомендуємо той же — потрібно робити, а тезі alt усвідомлені підписи на тему картинок.

Підіб’ємо підсумок, поведінковий фактор криє seo-оптимізацію тексту. Тому, при просуванні сайту, особливу увагу потрібно приділяти саме цінностям і змістом самого тексту.