ЗВОНИТЕ: 0734056080 | Email: info@seller-consult.com.ua

Задать вопрос специалистам SELLER CONSULT

Контакты: +380734056080

Viber: +380734056080

Email: info@seller-consult.com.ua

 

Нудота тексту і щільність входження ключових слів

Нудота тексту і щільність входження ключових слів


Пошукові системи весь час модернізують алгоритми роботи, метою якої є відділення нецікавого і низькосортного контенту від не такої якісного матеріалу. Однією з вимог до змісту сайту є нудота тексту на сторінці.

Коли відвідувач заходить в пошуковик, в першу чергу він отримує по заданому запиту сайти, контент яких найбільш корисний. СЕО-оптимізатори раніше статті підганяли під технічні критерії, що важливі для пошукових систем. Як результат, тексти навіть на передових сайтах були абсолютно нечитабельними, так як оптимізатори заповнювали текст ключовими словами по максимуму.

Дана проблема була вирішена пошуковими системами таким чином: текст повинен відповідати встановленим технічним вимогам пошукових систем, а також, вони повинні бути цікавими для читачів. Але коли сторінка цікава лише пошуковим машинам, але не користується популярністю серед реальних людей, то не варто сподіватися на високу ранжування сайту.

Але що таке нудота тексту? На це питання читачі дадуть інтуїтивно, що це по різних причинах нечитабельна інформація. Частково це правда. Чим частіше будуть повторюватися обумовлені слова, тим виший буде нудота тексту. Високий рівень нудоти тексту може привести до того, що користувач просто не буде читати цей контент, а пошукова система значно занизить шанси сторінок на високу ранжування.

Помилково багато хто вважає, що цей показник враховує лише кількість ключових слів в тексті, але пошукові системи вважають «тошнотно» непридатне часте повторення якогось слова.

Нудота тексту є двох видів:

— академічна. Обчислюється відношенням слова, що повторюється до всіх інших слів. Наприклад, коли документ складається з 100 слів, і одне слово повторюється 5 раз, то академічна нудота даного слова становитиме 5%.

— класична. Щоб її обчислити потрібно взяти квадратний корінь з кількості слів, що повторюються в документі. При цьому розмір тексту не слід брати до уваги. Наприклад, слово «замовник» повторюється 9 разів, це означає, що класична нудота дорівнює 3.

Цей показник з технічних причин не може бути менше ніж 2,64. максимально допустимий рекомендоване значення такого параметра 7-8%.

Самостійно нудно і важко підрахувати показник нудоти, це виходить не завжди правильно і довго. Але за допомогою спеціальних програм можна перевірити нудоту тексту. Можна знайти ряд сервісів в мережі, які дозволяють реалізувати перевірку основних показників перевіряється документа.

Однією з таких програм є advego.ru/text/seo/

, Це дуже корисна програма, вона проводить повний аналіз потрібного Вам контенту за кілька секунд. Це дуже інформативний і зручний інструмент.

Щоб знизити рівень нудоти тексту, потрібно максимально часто застосовувати синоніми. Коли зробити це важко, то спробуйте змінити структуру пропозиції повністю або просто видаліть його.

Бувають випадки, коли сам замовник хоче розмістити в тексті велика кількість ключових слів в статті, оббьем якої 1000-1500 знаків, тоді без порушення ТЗ знизити нудоту тексту буде просто неможливо.

Для оптимізації сторінок ресурсу, крім нудоти, також важливий показник щільності ключових слів. Для СЕО-фахівців цей показник предмет для величезних суперечок.

Коли кількість ключових слів незначно, то пошуковим системам буде важко розібратися з тематикою сторінки, відповідно вона займе низькі положення в ранжируванні сайтів. Але якщо повторення одних і тих, же ключових слів занадто часте, то пошуковики можуть оцінити цю сторінку як спам.

Оптимізатори рекомендують, що щільність входження ключових слів повинна бути близько 3%, тобто, на 100 слів максимальну кількість ключових слів 3.

Крім тих сервісів, що ми розглядали вище, перевірка щільності ключових слів реалізується за допомогою програми Yazzle.

Велика кількість копірайтерів не бачать різниці між нудотою тексту і щільністю ключових слів. Але насправді, це зовсім різні поняття.

Щільність ключових слів — це співвідношення ключових слів до решти славам тексту, вона вимірюється у відсотках.

Нудота тексту — це такий показник, що характеризує частоту повтору найбільш часто вживаних слів в тексті.

Для того, щоб створити якісний контент, дуже важливо, щоб інформація, яку він несе, сприймалася невимушено і легко. І якщо регулярно користуватися вищевказаними сервісами, то Ви поступово навчитеся визначати на око щільність і нудоту ключових слів.